close

哈哈~~

不要說我一直推薦很多奇怪的樂團

不要說我一直對很多樂團留心

因為我愛阿~~~

你想要怎樣!!!!!!!!

 

 

哈哈哈~~

小房間以外的事

 

 

短介!!

 

""LUCA""

我的網誌音樂!

 

 

詞: 洪開
曲: 洪開
編曲: 品先

I’ve been living on my suitcase 我和我的行李相依為命
Traveling upon my own will 隨意流浪
Follow the wishing star 跟著希望之星
And the vibrate of my guitar 與我的吉他 一起尋找感動


On the street, in my boots and jeans 陌生大街 踩過我的牛仔褲與長靴
Way out loud in the people stream 穿梭在喧囂的人群
Making my own journey in a way of come and leave 來去間 用我的方式旅行


Prechorus
But you stand there silent on the outskirt of those lazy men.

而你靜靜的佇立在那些無精打采的人群邊緣
With the quiet eyes and a cell phone on hand

透過妳冷靜的眼睛與手上的手機

I thought I saw you somewhere but I haven’t seen you since then

也許我曾經見過妳 卻又失去妳的蹤影
The phone you left behind it’s left too soon.

我想 妳太快把手機遺留下來

Chorus
You turn me upside down 妳讓我神魂顛倒
The way you’re pushing around 用妳獨特的方法
I can’t believe you made me lost and found 我無可置信的神魂顛倒

You make me back on to the ground 妳讓我的心重返地球
You’re the ear that I wanna sing to 妳讓我只想為妳歌唱
You’re all about the cell phone 妳只存在手機裡
And I’m all about you now 而我的腦海 只存在妳

Bridge

Before I turn myself to bed 每當我準備入睡
I can recall your face 妳的臉就會浮現
Such a lovely cell phone girl 如此動人的手機裡的女孩

How can I find you again 我如何能再見到妳
Would you take me by the hand 妳可願意與我相見
With the moonlight in your eyes 為了看見妳眼中的月光
I’ll turn back to you, turn back to you. 我會努力再回到妳身邊

arrow
arrow
    全站熱搜

    我是顧海龜 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()